She moves in her own way

Jag blir stressad av att tänka på framtiden. Jag har inte en aning om vad jag ska göra. Den här oron fyller mitt huvud hela tiden, när jag ser en film och biter på naglarna och inser att tankarna är någon annanstans, du frågar mig något och jag inser att jag inte har lyssnat, jag ligger vaken på natten. Det känns inte som att jag behöver veta än. Men jag vill veta, ha en plan utstakad,en rak väg som jag inte kan se slutet på. Sen ruskar jag av mig den tanken,en rak väg? Fy så tråkigt. Sen somnar jag gott.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Känner igen mig! Har inte den blekaste jag heller. Hade velat veta vad jag vill bli, hade vart så skönt.. När ses vi Joss söta? Saknar dig :)

2009-01-07 @ 12:39:58
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0