Ödet och jag

Vi är så goda vänner så. För jag tror på ödet. Ödet, är mäktigare än Gud mina vänner, och det säger jag inte för att trivialisera Guds suveränitet, så då förstår ni väl hur maktfullt ödet är, sanna mina ord.
Jag använder det osm andra skulle kalla slumpen som en ursäkt att göra vad jag vill. Glömde tacka ja till högskolan - jag ska visst inte gå i skolan! Trotsa aldrig ödet.
Nu står det på min jobbtelefon "Tillfälligt ute", m.a.o RAST.
Att det sedan står så varannan halvtimme eftersom inställningarna är mupp, är en annan femma. Står det att jag är tillfälligt ute är det bäst att jag ser till att vara det, annars vet man inte vad som kan hända.

Så, hejdå. Jag är som sagt på rast. Till kvart i, enligt telefonen och därmed även ödet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0