Konsten att leva

Det har vart en lång dag. På många sätt. Jag har inte sovit = jag vill sova. Jag har knappt ätit = är hungrig. Men dagen har ändå bitvis vart väldigt bra. Det finns helt underbara människor, jag vet inte vad jag hade gjort utan er, utan någon som fångar mig när det känns som att jag faller, som får mig att inse att jag kan flyga. Som ger mig perspektiv. Som säger till mig att jag är stark, på ett sätt som påminner mig om att jag faktiskt är det. Och som, viktigast av allt, får mig att skratta. Tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Om du inte är med i min mysdress tävling så är det sista chansen att delta idag

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/tavla-har-om-en-lacker-mysdress.html

hoppas du vill vara med!

Har även startat en ny tävling idag

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/helg-tavling.html#comment

Kul om du vill delta

kram emma

2009-01-09 @ 21:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0