If I lay here

Här sitter jag. Det är alltså torsdag. För tillfället är lägesrapporten helt okej. Det är sådana här dagar jag inte riktigt kan nedslås. Jag är ledsen men tänker att, ska det vara så kommer det vara så. Du och jag. Det löser sig, det ordnar sig.
Konsten är att inte göra saker svårare än de redan är.. det är svårt att hitta någon man tycker om, som tycker om en tillbaks. Men jag är ganska duktig på att göra saker svåra.
Idag känns det ganska lätt, enkelt, soklart, dock. Tråkigt nog.

If I lay here, If I just lay here,
would you lie with me
and just forget the world

Kommentarer
Postat av: Parisa

Kul att du fortfarande läser min blogg, trodde jag hade tappat dig där ett tag!

2009-01-08 @ 23:56:42
URL: http://1000apor.se/blogs/parisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0