waiting for my real life to begin

Ligger i soffan och ser på scrubs. Häller i mig godis och chips som om det vore syre. Fan vilken bra dag jag har. Har både hunnit städa och gymma. Jag älskar att vara produktiv och effektiv, känna mig duktig. Bästa känslan, troligen. Smyger omkring i pojkvännens myskläder och känner mig rätt nördig, så har just bytt om till mina egna. Tror dessutom han tyckte jag var extra töntig när jag berättade det, även om han bad mig mmsa över en bild. Hörde den sarkastiska undertonen!

Resten av kvällen ska spenderas strictly i soffan. Imorgon åker jag till orust, min egna lilla semesterort. Tänkte återförenas lite med min kära häst i veckan. Var liksom inte igår jag var ute och red senast, skulle inte bli förvånad om hon är lite sur på mig.. skulle jag med vart. Annars.. i veckan. Kostrådgivning? Gastroskopi ska jag iaf på. Askul, inte. Ella fyller 20. ACNE har utförsäljning och jag får lön (HAPPY TIME!) pojkvännen kommer hem och jag tänker pussa så mycket på honom att han kommer be mig sluta! Jag ska till frisören, tandläkaren, gymmet och jobbet, mest hela veckan kommer vara stressig.

Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med innan jag blev avbruten av att telefonen ringde... korrekt definition: att göra så lite som möjligt på så långt tid som möjligt.
Loves it. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0