onsdag

innebär snart helg = sova ut. inte jobba. få massage och hudkontakt. förhoppningsvis på fredag natt, annars blir en annan ledsen. imorgon känner jag min inte så pepp inför. men man måste göra vad man måste göra. har nu spenderat 12 timmar vid ett skrivbord, bakom en datorskärm.. känns nyttigt, hälsosamt, aktivt. ska flytta mig, duscha, lägga mig och se på film och sova tidigt.

vill att du ska värma mig.

ibland kan man bli nästan tårögd för att man har så fina vänner. tack tack, tusen gånger tack för att ni är så bäst.
mina stöttepelare, vapendragare och för alltid mina älsklingar. om jag är duktig så vet ni exakt vilka ni är.

men den allra bästa människan i mitt liv är ändå min pappa. får ont i magen bara av att tänka på att han någonsin skulle försvinna. jag skulle inte kunna leva, bokstavligen, utan den människan i mitt liv. jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0