ojojoj

Hjärtat slår i hundrasjuttio. Har stressat som en dåre hela dagen, varken haft rast eller lunch. Ändå har jag energi att fortsätta ett tag till, det känner jag. Är mao en bra jobb-dag för jag brukar vara så less vid detta laget. Är jag inte. Vill fortsätta sortera provsvar. 400 papper till. Blir tokig när jag ser de ligga där, osorterade.. håller jag då på att bli en maniac, en pedant-idiot som kommer gå hem och sortera mina egna papper, kväll efter kväll, i bokstavsordning, kronologisk, efter datum, efter kategori.. ja vem vet.

Nu ska jag iaf 1, varva ned, 2 äta, 3, bada, 4, svimma i min säng. Glömde, ta mig hem också. Ja, jag slutade för en timma sen och sitter alltså på jobbet och bloggar. Alla andra 40 pers som jobbar här har gått hem.

Mobbad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0