It don't make any difference to me

Söndag. Har haft en seriöst grym dag. Vaknade seeent. Drog till gymmet. Diskade. Gjorde mig snygg. Åkte tåg. Familjemiddag, wii, och jag vann bowlingen stenhårt, som jag sa, jag är ingen dålig förlorare, men jag är en sjukt dålig vinnare. Gnuggade det i allas ansikten. God mat, god efterrätt, mys med Fanny och wii, kan det bli bättre? Blev lite sent dock, en annan borde ha sovit för en timma sen.
Så det tänker jag ägna mig åt nu. Imorgon ska jag jobba.

Och jag har kommit på att det bästa naturläkemedlet mot kronisk nedstämdhet är att tvångssysselsätta sig (obs = ockupera och distrahera sina tankar) och att glädja sig åt sånt man faktiskt tycker om, som är rätt lätt att glömma. Typ sova svinlänge en söndag och inte tillåta sig att få ångest. Jag hade ändå inget annat att göra (det är söndag goddammit!) så varför må dåligt?

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0