who am I to say that heaven might be wrong

Jag är glad, ledsen, rädd, förväntansfull, förvirrad, lättad.
Finns inget motstånd kvar, inga ursäkter, inget att tveka inför och inget att känna skuld för.
VILKET SLÖSERI.

Jag har alltid betraktat det som en investering.
Tack för att du fick mig att inse att det är raka motsatsen. Allt jag inversterade var energi, allt jag fick tillbaks var tröttheten, den ständiga orubbliga och obotliga tröttheten som inte ens sömn lyckats rå på.
Rastlös, trött och väldigt glad, en tillfällig men underbar känsla.
Jag kommer garanterat ångra mig. Ångrar hellre sånt jag gjort än sånt jag aldrig vågade göra.
Plus att du är mysig. Alltid en bonus.

SÅ KAN DET VA. Numera är jag studerande på försvarshögskolan.. Det är ingen stor skola det. Inte särskilt många civila heller. Helt okej med mig, sjukt intressant dag, så jag är nöjd.

Nu ska jag lägga mig i min (gästängen...) säng och se på true blood, är fast.
Imorgon ska jag träna, gå på föreläsning om Säkerhetspolitik, plugga på lite om politisk teori, fika, sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0