this love is difficult but it's real

Taylor Swift måste gå in i kategorin "skämsmusik".. right? 


Jag kommer aldrig, det är jag övertygad om, sluta sakna den du var, som du fortfarande är någonstans, som tog tåget hem när jag var ledsen, kramade mig när jag grät, fick mig att skratta, le, somna utan oro och vakna lycklig.
Vet att du fortfarande har den förmågan.
Jag kommer aldrig sluta sakna det, oavsett hur det är nu så är det vetskapen om att du kan få allt det dåliga att försvinna med allt det bra som du hade att ge mig, som aldrig kommer få mig att sluta önska att jag kunde få behålla dig.
Precis så. Allt bra du hade att ge mig.
Intalar mig att jag hade så mycket bra att ge dig med, eftersom du uppenbarligen ville vara den personen för min skull.
Kommer inte radera de smsen, inte ta bort bilderna som jag kollar på ibland, kollar under fliken "information" och tänker på exakt hur det kändes och hur jag mådde och hur det kändes som att du räddade mig utan att jag visste från vad.

Folk säger till mig att jag är dum som inte släpper taget. Jag får väl göra det då, det är väl dags men de som säger att det är dumt att inte göra det vet inte bättre, hade de vetat, så hade de sagt till mig att jag är en idiot som tänker ge upp.
Jag vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0