Mona Lisas and Mad Hatters

Kan ju vara den absolut mest underskattade skivan genom tiderna. Elton John - Rocketman.
Lipar fortfarande till Rocketman efter att ha sett Megan (NIP/TUCK) ta livet av sig, med en näve piller och en påse på huvudet, rakt framför ögonen på Sean. Till tonerna av Rocketman, såklart. Den är inte förstörd, den är ännu bättre nu.




Hursom! Imorgon flyttar jag till stockholm. Statsvetenskap med inriktning mot säkerhetspolitik, på Försvarshögskolan, introduktionsdag på Måndag 10.00. Monday tenhundredhours.

Jag har boende. Tågresor till Götet är fixat. Men känner inte en själv. Hur känns det? Sådär, fast ändå, rött gött. Vill gå ut, fika, äta mat, dra ut på rackartyg ju, det går inte att göra ensam.

Mission: Hitta vänner. Hur gör man? Går man till White Room ensam? Börjar mingla? Kontaktannons. Vän sökes... njet. HMM. Får ta med vännerna från gbg helt enkelt! Bra där, visar de bara tågbiljetterna på tradera för 1 quid så är de sålda.

Nej stan ska ta mig med storm och jag ska ta stan med storm. Det blir nog asbra. Råkar veta att alla på kursen är till majoritet män, få civila (FÖRSVARShögskolan - om ni förstår) och medelåldern är mellan 5-9 år äldre än mig. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0