En förnimmelse av något annat

En förnimmelse av kärlek. Det är vad du ger mig. Kanske är det kärlek, redan. På riktigt. Det gör mig alldeles varm inombords, precis som det ska. Timtals i förväg, har jag fjärilar i magen och ett hjärta fyllt av förväntan, till bredden, med kärlek. Varje gång jag inte kan sova, så tänker jag på dig, och blir alldeles lugn.
Och med dig bredvid känner jag mig tryggare än jag någonsin gjort förut. Och med huvudet på ditt bröst kan jag inte l¨åta bli att tänka att detta, detta är hemma.
Att du känner likadant för mig gör oss till en perfekt ekvation, lättlöslig. Och trots att jag är osäker, rädd, löjligt feg ibland, så är du säker och lugn, du gör mig lugn, det finns ingenting att oroa sig för.

Summa summarus, du är underbar älskling. Som du sa, det bästa som har hänt mig.
Jag hoppas du blir varm inombords när du läser det här, precis som jag blev när jag skrev det, och tänkte på dig.

God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0